Katar Emirlik Divanı tarafından yapılan açıklamaya göre, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani, Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla tebrik telgrafı gönderdi.
Şeyh Temim’in tebrik mesajında, Türkiye’nin 15 Temmuz 2016’da yaşanan hain darbe girişiminin ardından milletin gösterdiği birlik ve beraberlik ruhunun takdirle karşılandığı belirtildi. Ayrıca, Türkiye’nin demokrasisine sahip 1xbetm.info çıkarak bu tür olaylara karşı kararlı duruşunu sürdürmesinin önemine vurgu yapıldı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ise Şeyh Temim’in tebrik mesajı dolayısıyla teşekkürlerini ileterek, Katar ile Türkiye arasındaki kardeşlik ve dayanışma ilişkilerinin güçlenerek devam etmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Bu tür dostane jestlerin, iki ülke ve halkları arasındaki ilişkileri daha da kuvvetlendirdiği belirtildi.
Reklam & İşbirliği: [email protected]